Onderzoek naar mobiele bereikbaarheid in Zalk

Daar wij als Dorpsbelangen Zalk veel klachten krijgen over de slechte bereikbaarheid voor de mobiele telefonie, gaat Dorpsbelangen Zalk zich bezig houden met het verbeteren hiervan. Wij worden daarbij ondersteund door Wout Ekkelboom. Maar daar hebben wij ook uw hulp bij nodig. Daarom vragen wij u onderstaande vragen te beantwoorden via de link.

VRAAG 1
Welke provider heeft u nu? (KPN – Tele2 – Vodafone – T-Mobile – Telfort – BEN – ander? Staat veelal in het start scherm vermeld).
VRAAG 2
Wat is uw binnendekking indicatie volgens u? (Uitstekend, Goed, Matig of Slecht)
       *    Uitstekende dekking: u kunt overal in uw huis bellen zonder dat uw gesprek hapert of wegvalt;
       *    Goede dekking: u kunt overal in uw huis worden gebeld, maar loopt richting het raam om het gesprek verder te voeren;
       *    Matige dekking: u kunt alleen bij het raam worden gebeld en uw gesprek kan ook dan af en toe haperen;
       *    Slechte dekking: u kunt binnen wel/niet worden gebeld, maar geen gesprek voeren of valt (bijna) direct weg
VRAAG 3
       Wat is uw straatnaam en huisnummer?
VRAAG 4
      Bent u bereid van provider te veranderen? (met nummerbehoud).
Uw antwoorden op de vragen kunt u  invullen , via de link.
In totaal neemt het invullen en versturen niet meer dan 5 minuten van uw kostbare tijd in beslag.
Wij hopen dat u in grote getale aan deze enquête wilt meewerken want: hoe meer informatie des te beter kunnen wij een analyse maken en hierop verder borduren.
Alvast bedankt voor de medewerking,