Vanwege de vele activiteiten zoeken we uitbreiding van het team beheerders.
Zomaar een kijkje in hoe een dag als dorpshuisbeheerder er uit kan zien. “Je opent op dinsdagochtend het gebouw en zet alvast koffie want om 09.00 uur komt de eerste vraag voor de pakketservice, Buurtfysio start de werkzaamheden en komt er een dorpsgenoot muziek maken. Overlegt met het klusteam voor hulp met het inrichten van ruimtes.
’s Middags komen mensen vergaderen, jij zorgt dat alle materialen klaar staan voor gebruik en geeft ze eventueel instructie. ’s Middags ga je aan de slag met de geplande werkzaamheden”.
Meer concreet? Jij houdt je bezig met:
- Faciliteren van maatschappelijke activiteiten,
- Schoonmaakwerkzaamheden,
- Verzorgen van consumpties tijdens verhuur. Afspraken over gebruik van de keuken en ondernemerschap zullen in overleg met elkaar geregeld worden,
- Alle voorkomende werkzaamheden voortvloeiend uit de functie.
Wie ben jij?
Met jouw goede contactuele eigenschappen, dienstbaarheid, enthousiasme, leergierig, affiniteit met het dorp en verantwoordelijkheidsgevoel, weet je het dorpshuis toegankelijk te maken en te houden voor alle dorpsbewoners. Je hebt enige kennis en ervaring in de horeca.
Je hebt of bent bereid te behalen:
- Verklaring Sociale Hygiëne;
- IVA-certificaat;
- Bedrijfshulpverlening (BHV) is een pre.
Maak jij het mogelijk? En past dit bij jou? Mail dan je motivatie voor 21 april 2023 naar het secretariaat van het stichtingsbestuur, mfdzalk@gmail.com , dan nodigen we je graag uit voor een gesprek.
Namens het bestuur Dorpshuis “An de Steege”,
Johan Boeve en Bram Eerkes
PS: Al eerder deze we een oproep voor vrijwilliiger pakketservice, aanmelden kan nog steeds. lees meer….